Имам следния проблем от няколко дни трудно се ключват 1ва и задна и от време на време 2ра. От какво може да е и горе долу колко ще струва ремонта
Известие
Collapse
No announcement yet.
Трудно включване на 1ва и задна
Collapse
X
-
Здравейте фенове, имам няколко въпроса:
1. Регулира ли се съединителя на Алфа 146 1.4 TS 16V 97` - щото малко трудно ми се включва задна /но след като включа първа и леко отпусна съединителя, изключа от първа и после включа пак задна си влиза добре - абе като на УАЗ-ка/.
2. Възможно ли е проблема да е в ниско ниво на маслото в скоростната кутия/ На едно аверче на Tipo-то излезе точно от това/. Но при мен ми се струва че е друг проблема, щото влизах под нея и не видях никъде омасляване на кутията и на двигателя
3. Тротото не е въпрос а благодарностза винаги навремените и компетентни отговори /щото тука в дълбоката провинция трудно се намират добри майстори а още по малко разбиращи от Алфа/
Mitsubishi Outlander
Mitsubishi Space Star
Daihatsu Terios
Comment
-
Първоначално публикувано от Vladi-BeleneЗдравейте фенове, имам няколко въпроса:
1. Регулира ли се съединителя на Алфа 146 1.4 TS 16V 97` - щото малко трудно ми се включва задна /но след като включа първа и леко отпусна съединителя, изключа от първа и после включа пак задна си влиза добре - абе като на УАЗ-ка/.
2. Възможно ли е проблема да е в ниско ниво на маслото в скоростната кутия/ На едно аверче на Tipo-то излезе точно от това/. Но при мен ми се струва че е друг проблема, щото влизах под нея и не видях никъде омасляване на кутията и на двигателя
.....незнам дали е така, моя се опитва да ме прати на задната седалка
по второто, не е задължително да ти омаслява по кожуха, за да губи масло от скоростите! на моята така и заминаха няколко зъбни колела
нищо не ти струва да си го смениш, най добре сложи някаква синтетика - аз съм с Tutela ZC75 Synth и съм доволен - 2л излиза под 30лева...'04 Alfa Romeo GT 1.9 JTDm Q2 150cv heavily tunned
'02 Alfa Romeo 166 2.4 JTD Q2 150cv, remapped by Bobo
'99 Alfa Romeo 145 1.6 TS 120cv - ex
Comment
-
Ами колеги според мен смяната на маслото в скоростите си е задължителна за да не стане фал. По принцип на италянките задна влиза малко по описаният начин аз съм чувал че даже го водат като дефект, но найстина и на уното ми и на ланчата на една 155 и на мойта все си влиза така задна.
Твърдостта на съединителят зависи много от ламелите на самият притискателен диск а това че става твърд като замине си е малко спорна работа. А хидравличните амбряжи не се регулират.
Comment
-
Благодаря за отговоритеНо първият ми въпрос беше по скоро за височината на която отделя педала, дали тази височина се регулира. До колкото знам това зависи от износването на диска , но на някои автомобили това може да се регулира
.
Mitsubishi Outlander
Mitsubishi Space Star
Daihatsu Terios
Comment
-
Първоначално публикувано от CrusaderБлагодаря за отговоритеНо първият ми въпрос беше по скоро за височината на която отделя педала, дали тази височина се регулира. До колкото знам това зависи от износването на диска , но на някои автомобили това може да се регулира
.
Alfa Romeo 145 1.4i T.S. 16V 97god.
Comment
-
Ако не е обезвъздушен ще отделя долу, даже и да не е износен. Има си пробка (малко на кофти място) ама пробваи дано се оправи. При мен тече от долната помпа.С доливане се оправям за сега , писах в форума и чакам отговор.Alfa Romeo 145 1.4i T.S. 16V 97god.
Comment
Comment